به اکسپت یار خوش آمدید | تلفن تماس : 0910382606309357864425- | ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

ویژگی تصویر

پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری

  /  پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری

ما به دانشجویان کمک می کنیم چطور به آسانی پایان نامه ارشد ودکتری خود را بنویسند. حتی در زمینه انتخاب استاد راهنما برای شما مشاوره داریم که می توانید به مقاله انتخاب استاد راهنما برای پایان نامه و رساله در همین وبلاگ مراجه کنید. اگر شما دانشجوی عزیز دوست داشته باشید کار پژوهشی کنید و یا پایان نامه و رساله بنویسید موسسه ما مشاوره صفر تا صد را به صورت رایگان ارائه می دهد. راهنمایی ما به دانشجو این طور است که قدم به قدم راه و شیوه انجام یک پایان نامه آموزش داده می شود، به طوری که دانشجو با توانایی شخصی خود قادر باشد تا مراحل یک پایان نامه را به نحوی درست و صحیح به پایان برساند. موسسه ما برخلاف اساتید و کتاب های آموزشی با زبانی ساده و قابل فهم به دانشجو یاد می دهد که چطور موضوع انتخاب کند، منابع و مقالات را پیدا کند و توسط آنها فصول پایان نامه را بنویسد. مهم نیست دانشجوی کدام دانشگاه یا کدام شهر باشید مثلاً شما در تهران، گیلان، زاهدان، خراسان، شیراز و یا هر شهر دیگر در ایران حضور دارید و یا دانشجوی دانشگاه آزاد و سراسری هستید، می توانید با یک تلفن یا موبایل به راحتی با موسسه ما ارتباط برقرار نموده و راهنمایی مورد نیاز خود را از ما بگیرید.

شاید شما دانشجوی عزیز با نگاهی به موقعیت جغرافیایی موسسه اکسپت یار پیش خود فکر کنید که این موسسه تنها در محدوده جغرافیایی برخی استان ها نظیر استان خراسان،اردبیل، تهران و شهرهایی مانند رشت، لاهیجان، انزلی، فومن، آستانه، رودس ، لنگرود و آستارا خدمات آموزش مقاله نویسی و اصول نگارش پایان نامه و پروژه داشته است. اما باید بگوییم که اشتباه موسسه ی ما در بسیاری از دانشگاه های مطرح کشور پذیرای دانشجویان متقاضی یادگیری اصول نگارش پایان نامه بوده است.

به عنوان مثال از دانشگاه تهران که رتبه اول دانشگاه های دولتی در سال 1397 را داشته یا دانشگاه فردوسی مشهد که رتبه دوم دانشگاه های دولتی در سال 1397 را دارا بوده است، البته لازم به ذکر است که شهر اردبیل ، تهران مشهد از شهرهایی است که موسسه اکسپت یار از اغلب دانشگاه های آن دانشجو و کار پژوهشی داشته است.

همچنین ما در دانشگاه هایی مانند شهید بهشتی تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شیراز، دانشگاه یزد، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه گیلان و بسیاری دیگر از دانشگاه های مطرح کشور دانشجو در زمینه مشاوره انتخاب موضوع برای انجام پایان نامه، کتاب، مقاله و پروژه داشته ایم. شما با شنیدن نام این دانشگاه ها ممکن است پیش خود فکر کنید آیا ممکن است دانشجویان این دانشگاه ها که به لحاظ علمی در سطح بالایی هستند برای انجام پایان نامه خود از خدمات آموزشی موسسات دیگر استفاده کنند ما به شما میگوییم آری به دلیل اینکه دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های مطرح اکثراً قبل از اتمام دوره تحصیل به دلیل سطح بالای علمی جذب مشاغل کلیدی می شوند و دیگر وقت لازم برای یادگیری تمامی مراخل انجام کار پژوهشی را ندارند لذا این امر را به فرد یا موسسه معتبری می سپارند. شما هم می توانید برای اینکه پایان نامه، کتاب، مقاله و پروژه دانشگاهی تان هم تراز با دانشگاه های برتر کشور انجام گردد با ما همراه شوید.

مشاوره رایگان توسط اساتید برتر
همین الان تماس بگیرید

02147629167

09103826063

با چندین شعبه فعال در زمینه اکسپت ، اپلای ، ترجمه و مشاوره پایاننامه در سطح کشور

تهران: میدان انقلاب ، جنب بانک تجارت (اپلای)

اردبیل : مابین مبارزان و میدان جهاد ، ساختمان تجاری ایلیا

کرج: مصباح، جنب فروشگاه جانبو(ترجمه)

مشهد: قاسم آباد، مابین شریعتی 14 و 12

باز کردن چت
لطفا در خواست خود را وارد نمایید.
با سلام و درود بر شما فرهیخته گرامی
بنده دکتر کاظمی مدیر موسسه علمی پژوهشی اکسپت یار هستم.
چگونه می تونم کمک بکنم